Dział Świadczeń Usług Opiekuńczych i Instytucjonalnych
DZIAŁ ŚWIADCZEŃ USŁUG OPIEKUŃCZYCH I INSTYTUCJONALNYCH
ul. Grunwaldzka 235
43-600 Jaworzno
e-mail: dsu@mops.jaworzno.pl
|
|
Magdalena Borgus – Kierownik Działu
|
tel. 32 6181826, pok. 5
|
Katarzyna Rusznica – Starszy Inspektor
Ewelina Truchta – Pomoc Administracyjna |
tel. 32 6181826, pok. 5
|
Małgorzata Walaszek – Starszy Referent
Kinga Nowak – Inspektor |
tel. 32 6181835, pok. 9
|
ZAKRES DZIAŁANIA
|
|
Zakres działania Działu Świadczeń Usług Opiekuńczych i Instytucjonalnych obejmuje:
1. Kompletowanie dokumentacji związanej z płatnościami.
2. Przygotowywanie faktur, not księgowych związanych z pobytem osób w DPS oraz osób korzystających z usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania.
3. Przygotowywanie przypisów, odpisów, nadpłat i zwrotów związanych z pobytem osób w DPS, oraz osób korzystających z usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania.
4. Współpracę z Działem Finansowym.
5. Wprowadzanie danych do systemu TT POMOC, generowanie harmonogramów i list.
6. Współpracę z Domami Pomocy Społecznych na terenie całego kraju.
7. Sporządzanie sprawozdań, statystyk i analiz dotyczących działalności Działu.
8. Przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawie udzielania świadczeń osobom kwalifikującym się do pomocy społecznej w formie:
a) skierowania umieszczenia i o odpłatności za Dom Pomocy Społecznej,
b) usług opiekuńczych świadczonych w Dziennym Domu Pomocy Społecznej oraz Dziennym Domu Senior Wigor,
c) usług opiekuńczych świadczonych w Środowiskowym Domu Samopomocy,
d) usług opiekuńczych świadczonych w miejscu zamieszkania.
9. Przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawie opłaty za pobyt członka rodziny w Domu Pomocy Społecznej oraz decyzji administracyjnych o całkowitym lub częściowym zwolnieniu z opłaty za pobyt członka rodziny w Domu Pomocy Społecznej.
10. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie nieregulowania opłat za pobyt w DPS, ośrodkach wsparcia i usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania
11. Wydawanie zaświadczeń dla świadczeniobiorców.
12. Zestawienie zaległości i nadpłat osób zobowiązanych do alimentacji za osoby umieszczone w Domach Pomocy Społecznej oraz osób korzystających z usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania.
|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Kaja Łach | 12-05-2025 11:32 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Kaja Łach | 12-05-2025 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 12-05-2025 11:32 |