Rejestry i ewidencje
W Dziale Administracyjnym prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
-
Wykaz spisów zdawczo-odbiorczych akt przekazywanych do archiwum zakładowego oraz archiwum państwowego
-
Wykaz dokumentacji archiwalnej
-
Rejestr pomiarów temperatury i wilgotności w archiwum zakładowym
-
Ewidencja pieczęci i pieczątek oraz ich odcisków
-
Rejestr zbiorów bibliotecznych zakupionych na potrzeby MOPS
-
Rejestr faktur/ not księgowych wystawionych przez Dział Administracyjny MOPS
-
Ewidencja środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych – system komputerowy
-
Rejestr pełnomocnictw i upoważnień pracowników jednostki do wykonywania zadań i czynności prawnych udzielonych przez Dyrektora MOPS
-
Rejestr osób uzupełniających lub podnoszących swoje wykształcenie
-
Rejestr Zarządzeń Dyrektora MOPS
-
Centralny rejestr umów
-
Rejestr pracowników
-
Rejestr nagród jubileuszowych
-
Rejestr zatrudnionych pracowników młodocianych
-
Rejestr osób ukaranych
-
Rejestr emerytów i rencistów
-
Rejestr wypadków w pracy
W Sekretariacie i Kancelarii prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
-
Rejestr odpisów uchwał
-
Rejestr Zarządzeń Prezydenta Miasta Jaworzna
-
Rejestr skarg i wniosków
-
Urządzenia do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism – dziennik wykonanej dokumentacji
-
Urządzenia do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism - rejestr poczty przekazanej na punkty
-
Urządzenia do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism – dziennik wykonanej dokumentacji ePUAP
-
Urządzenia do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism – rejestr przesyłek doręczonych do Urzędu Miejskiego
-
Rejestr listów zwykłych
-
Rejestr listów poleconych
W Dziale Świadczeń Rodzinnych prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
-
Rejestr zaświadczeń
-
Rejestr wniosków o udostępnienie danych osobowych dla instytucji
-
Rejestr wniosków o zasiłek rodzinny oraz dodatki do zasiłku rodzinnego.
-
Rejestr wniosków o jednorazową zapomogę z tytułu urodzenia się dziecka
-
Rejestr wniosków o świadczenie rodzicielskie
-
Rejestr wniosków o zasiłek pielęgnacyjny
-
Rejestr wniosków o świadczenie pielęgnacyjne
-
Rejestr wniosków o specjalny zasiłek opiekuńczy
-
Rejestr wniosków o zasiłek dla opiekuna
-
Rejestr wniosków o jednorazowe świadczenie „Za życiem”
-
Rejestr osób w sprawie nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego 500+ (sprawy niezakończone do 31.05.2022r.)
-
Rejestr wniosków w sprawie refundacji podatku VAT
-
Rejestr wniosków w sprawie wydawania zaświadczeń w ramach programu „Czyste powietrze”
-
Rejestr wniosków o świadczenie wychowawcze 500+ (dotyczy wniosków złożonych do 31.05.2022r. w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego)
-
Rejestr osób podlegających zgłoszeniu do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego z tytułu pobieranych świadczeń opiekuńczych.
W Dziale Świadczeń Alimentacyjnych prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
-
Rejestr zaświadczeń
-
Rejestr wydawanych decyzji ustalających prawo do świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
-
Rejestr dłużników alimentacyjnych
-
Rejestr postępowania wobec dłużników alimentacyjnych
-
Rejestr decyzji umarzających, odraczających termin płatności lub rozkładających na raty należności powstałych z tytułu wypłaconych świadczeń z funduszu alimentacyjnego
-
Rejestr decyzji o nienależnie pobranych świadczeniach alimentacyjnych i ich umorzeń
W Dziale Przyznawania Świadczeń Pomocy Społecznej prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
-
Rejestr zaświadczeń
-
Rejestr pism wychodzących
-
Rejestr pism (informacje o sytuacji osób, rodzin dla instytucji zewnętrznych, w tym sądy, prokuratura, policja)
-
Rejestr jednorazowych świadczeń 300+ dla obywateli Ukrainy
W Dziale Realizacji Świadczeń Społecznych prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
-
Rejestr zaświadczeń
W Dziale Aktywizacji i Wsparcia Rodziny prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
-
Teczki zbiorcze wnioskodawców - rejestr klientów Zespołu Pracy Socjalnej, Usamodzielnienia i Integracji ze Środowiskiem
-
Teczki zbiorcze wnioskodawców - skierowania z DAW do innych Działów oraz skierowania z innych Działów do DAW
-
Teczki zbiorcze wnioskodawców - zgłoszenia telefoniczne, osobiste
-
Rejestr/dziennik korespondencji
-
Opiniowanie sytuacji osób przebywających na terenie gminy dla instytucji zewnętrznych
-
Informowanie o sytuacji osób, rodzin oraz o problemach społecznych dla instytucji zewnętrznych, w tym sądy, prokuratura, policja
-
Zespół Asysty Rodzinnej - klienci
-
Praca z rodziną PZ
-
Pismo wychodzące z DAW i przychodzące z DPP
-
Rejestr przekazywanych i otrzymywanych akt osobowych DPP
-
Rejestr uczestników programu Korpus Wsparcia Seniorów modułu I i II
-
Rejestr przydzieleń asystenta rodziny
W Dziale Wsparcia i Aktywizacji Osób Bezdomnych prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
-
Rejestr pism
-
Rejestr klientów korzystających z pomocy w Dziale Aktywizacji i Wsparcia Osób Bezdomnych
-
Rejestr wniosków o świadczenie opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych
-
Rejestr osób objętych pracą socjalną w dziale Aktywizacji i Wparcia Osób Bezdomnych
-
Rejestr kontraktów socjalnych
-
Rejestr indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności
-
Rejestr interwencji dotyczących osób bezdomnych
-
Rejestr zaświadczeń o dochodach
-
Rejestr miejsc tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych
-
Rejestr wniosków o udzielenie informacji publicznej
-
Rejestr osób bezdomnych korzystających interwencyjnie z Noclegowni
-
Rejestr wyjść pracowników socjalnych
W Dziale Opieki Nad Osobami Starszymi i Niepełnosprawnymi prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
-
Dowody księgowe
-
Kierowanie do domów pomocy społecznej
-
Zapewnienie specjalistycznych usług opiekuńczych
-
Kierowanie do ośrodków wsparcia
-
Teczki zbiorcze wnioskodawców świadczeń pomocy społecznej
-
Zaświadczenia dla świadczeniobiorców
-
Współpraca z zakładami i instytucjami krajowymi
W Dziale Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
-
Rejestr wpływu do Zespołu Interdyscyplinarnego sporządzonych wzorów formularzy – część A „ Niebieska Karta”
-
Rejestr wpływu do Zespołu Interdyscyplinarnego – pism dotyczących Zespołu, wniosków stron oraz instytucji
-
Rejestr Pracy Socjalnej
-
Rejestr pism wewnętrznych DPP
-
Rejestr pism zewnętrznych DPP
-
Rejestr Terapeuty
W Dziale Strategii i Rozwoju Usług Społecznych prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
-
Rejestry uczestników projektów
-
Rejestry z obszaru finansowego
-
Rejestry z obszaru merytorycznego
-
Rejestry z obszaru personelu projektu/kadry
-
Rejestry z obszaru postępowań
-
Rejestr dokumentów przychodzących
-
Rejestr umów cywilnoprawnych
W Dziale Świadczeń Pieczy Zastępczej prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
-
Rejestr zaświadczeń dla świadczeniobiorców
W Dziale Rehabilitacji Społecznej Osób Niepełnosprawnych prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
-
Wnioski w sprawie udzielenia dofinansowania ze środków PFRON w ramach zadań ustawowych
-
Wnioski w sprawie udzielenia dofinansowania w ramach programu Aktywny Samorząd
-
Wnioski w sprawie udzielenia dofinansowania w ramach programu S-A-M!
-
Rejestr umów zawieranych z Wnioskodawcami.
W Miejskim Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
-
Wnioski i odwołania w sprawach o wydanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
-
Wnioski i odwołania w sprawach o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności
-
Wnioski w sprawach o wydanie orzeczenia o wskazaniach do ulg i uprawnień
-
Wnioski w sprawach o wydanie legitymacji osób niepełnosprawnych
-
Wnioski w sprawach o wydanie karty parkingowej dla osób niepełnosprawnych i placówek
-
Rejestr kontroli
Rejestry, w zależności od rodzaju, są udostępniane na wniosek lub do wglądu albo nie są udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dodatkowo dane osobowe są chronione ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Kaja Łach | 10-09-2023 10:55 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Kaja Łach | 10-09-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | Kaja Łach | 10-09-2023 12:59 |