Dział Strategii i Rozwoju Usług Społecznych
DZIAŁ STRATEGII I ROZWOJU USŁUG SPOŁECZNYCH
ul. Północna 9b
43-600 Jaworzno
e-mail: sps@mops.jaworzno.pl
|
|
Patrycja Drobniak-Wasilewska – Kierownik Działu
|
tel. 32 6181839, pok. 316
|
Aneta Bartuś – Referent
Roksana Ples-Gąsiorowska – Pomoc Administracyjna
|
tel. 32 6181872, pok. 315
|
Anna Szeląg – Podinspektor
Martyna Palka – Pomoc Administracyjna
|
tel. 32 6181878, pok. 302
|
ZAKRES DZIAŁANIA
|
|
Zakres działania Działu Strategii i Rozwoju Usług Społecznych obejmuje:
1. Inicjowanie, współpracę lub/i koordynowanie działań komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jaworznie w zakresie pozyskiwania środków finansowych ze źródeł zewnętrznych.
2. Gromadzenie informacji oraz analizę danych dotyczących dostępności funduszy i programów Unii Europejskiej oraz innych źródeł zewnętrznych, z których można uzyskać środki na realizację zadań statutowych.
3. Udzielanie indywidualnych porad pracownikom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jaworznie w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków krajowych i unijnych w poszczególnych dziedzinach w momencie zgłaszania potrzeb.
4. Koordynowanie realizacji Powiatowej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych oraz wynikających z niej Programów.
5. Merytoryczne opracowywanie wniosków o dofinansowanie realizacji projektu lub innych w zakresie realizacji projektów finansowanych lub dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych.
6. Realizację projektów lub/i programów dofinansowanych ze środków źródeł zewnętrznych w oparciu o metodykę Zarządzania Projektami w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Jaworznie (zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta z dnia 29.12.2017 r. Nr OR.120.156.2017 w sprawie wdrożenia systemu zarządzania projektami w mieście Jaworznie).
7. Realizację projektów lub/i programów dofinansowanych ze środków źródeł zewnętrznych w zakresie: koordynacji projektów i ich zarządzania w tym obsługi administracyjnej, nadzoru i realizacji w zakresie sprawozdawczości, monitoringu, ewaluacji, promocji oraz innych elementów wynikających z umów o dofinansowanie/przyznanie dotacji, w tym realizacja procesów związanych z trwałością projektów.
8. Inicjowanie, koordynację, promocję i pomoc we wdrażaniu nowych usług społecznych w porozumieniu oraz we współpracy z innymi Działami jednostki.
9. Koordynacja oraz całościowa realizacja działań związanych z funkcjonowaniem placówek Senior + w tym promocja aktywnego stylu życia w celu poprawienia kondycji psychofizycznej, organizowanie zajęć rozwijających zdolności i pasje, organizowanie spotkań edukacyjnych.
10. Realizację zadań koordynatora ds. dostępności.
11. Wykonywanie innych czynności wynikających z bieżącej pracy Działu : sporządzanie pism, przekazywanie informacji, sporządzanie sprawozdań, sporządzanie raportów i innych dokumentów dotyczących pracy Działu.
12. Współpracę z jednostkami samorządu terytorialnego, przedsiębiorstwami, organizacjami pozarządowymi, instytucjami otoczenia biznesu w zakresie możliwości przygotowywania przedsięwzięć społecznych oraz innych wraz z ich wdrożeniem w zakresie realizacji.
|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Kaja Łach | 26-08-2023 17:44 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Kaja Łach | 26-08-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 26-08-2023 17:44 |