Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaworznie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Rejestry i ewidencje

W Dziale Administracyjnym prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
  • Wykaz spisów zdawczo-odbiorczych akt przekazywanych do archiwum zakładowego oraz archiwum państwowego
  • Wykaz dokumentacji archiwalnej
  • Rejestr pomiarów temperatury i wilgotności w archiwum zakładowym
  • Ewidencja pieczęci i pieczątek oraz ich odcisków
  • Rejestr zbiorów bibliotecznych zakupionych na potrzeby MOPS
  • Rejestr faktur/ not księgowych wystawionych przez Dział Administracyjny MOPS
  • Ewidencja środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych – system komputerowy
  • Rejestr pełnomocnictw i upoważnień pracowników jednostki do wykonywania zadań i czynności prawnych udzielonych przez Dyrektora MOPS
  • Rejestr osób uzupełniających lub podnoszących swoje wykształcenie
  • Rejestr Zarządzeń Dyrektora MOPS
  • Centralny rejestr umów
  • Rejestr pracowników
  • Rejestr nagród jubileuszowych
  • Rejestr zatrudnionych pracowników młodocianych
  • Rejestr osób ukaranych
  • Rejestr emerytów i rencistów
  • Rejestr wypadków w pracy
 
W Sekretariacie i Kancelarii prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
  • Rejestr odpisów uchwał
  • Rejestr Zarządzeń Prezydenta Miasta Jaworzna
  • Rejestr skarg i wniosków
  • Urządzenia do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism – dziennik wykonanej dokumentacji
  • Urządzenia do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism - rejestr poczty przekazanej na punkty
  • Urządzenia do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism – dziennik wykonanej dokumentacji ePUAP
  • Urządzenia do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism – rejestr przesyłek doręczonych do Urzędu Miejskiego
  • Rejestr listów zwykłych
  • Rejestr listów poleconych
 
W Dziale Świadczeń Rodzinnych prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
  • Rejestr zaświadczeń
  • Rejestr wniosków o udostępnienie danych osobowych dla instytucji
  • Rejestr wniosków o zasiłek rodzinny oraz dodatki do zasiłku rodzinnego.
  • Rejestr wniosków o jednorazową zapomogę z tytułu urodzenia się dziecka
  • Rejestr wniosków o świadczenie rodzicielskie
  • Rejestr wniosków o zasiłek pielęgnacyjny
  • Rejestr wniosków o świadczenie pielęgnacyjne
  • Rejestr wniosków o specjalny zasiłek opiekuńczy
  • Rejestr wniosków o zasiłek dla opiekuna
  • Rejestr wniosków o jednorazowe świadczenie „Za życiem”
  • Rejestr osób w sprawie nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego 500+ (sprawy niezakończone do 31.05.2022r.)
  • Rejestr wniosków w sprawie refundacji podatku VAT
  • Rejestr wniosków w sprawie wydawania zaświadczeń w ramach programu „Czyste powietrze”
  • Rejestr wniosków o świadczenie wychowawcze 500+ (dotyczy wniosków złożonych do 31.05.2022r. w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego)
  • Rejestr osób podlegających zgłoszeniu do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego z tytułu pobieranych świadczeń opiekuńczych.
 
W Dziale Świadczeń Alimentacyjnych prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
  • Rejestr zaświadczeń
  • Rejestr wydawanych decyzji ustalających prawo do świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
  • Rejestr dłużników alimentacyjnych
  • Rejestr postępowania wobec dłużników alimentacyjnych
  • Rejestr decyzji umarzających, odraczających termin płatności lub rozkładających na raty należności powstałych z tytułu wypłaconych świadczeń z funduszu alimentacyjnego
  • Rejestr decyzji o nienależnie pobranych świadczeniach alimentacyjnych i ich umorzeń
 
W Dziale Przyznawania Świadczeń Pomocy Społecznej prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
  • Rejestr zaświadczeń
  • Rejestr pism wychodzących
  • Rejestr pism (informacje o sytuacji osób, rodzin dla instytucji zewnętrznych, w tym sądy, prokuratura, policja)
  • Rejestr jednorazowych świadczeń 300+ dla obywateli Ukrainy
 
W Dziale Realizacji Świadczeń Społecznych prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
  • Rejestr zaświadczeń
 
W Dziale Aktywizacji i Wsparcia Rodziny prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
  • Teczki zbiorcze wnioskodawców - rejestr klientów Zespołu Pracy Socjalnej, Usamodzielnienia i Integracji ze Środowiskiem
  • Teczki zbiorcze wnioskodawców - skierowania z DAW do innych Działów oraz skierowania z innych Działów do DAW
  • Teczki zbiorcze wnioskodawców - zgłoszenia telefoniczne, osobiste
  • Rejestr/dziennik korespondencji
  • Opiniowanie sytuacji osób przebywających na terenie gminy dla instytucji zewnętrznych
  • Informowanie o sytuacji osób, rodzin oraz o problemach społecznych dla instytucji zewnętrznych, w tym sądy, prokuratura, policja
  • Zespół Asysty Rodzinnej - klienci
  • Praca z rodziną PZ
  • Pismo wychodzące z DAW i przychodzące z DPP
  • Rejestr przekazywanych i otrzymywanych akt osobowych DPP
  • Rejestr uczestników programu Korpus Wsparcia Seniorów modułu I i II
  • Rejestr przydzieleń asystenta rodziny
 
W Dziale Wsparcia i Aktywizacji Osób Bezdomnych prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
  • Rejestr pism
  • Rejestr klientów korzystających z pomocy w Dziale Aktywizacji i Wsparcia Osób Bezdomnych
  • Rejestr wniosków o świadczenie opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych
  • Rejestr osób objętych pracą socjalną w dziale Aktywizacji i Wparcia Osób Bezdomnych
  • Rejestr kontraktów socjalnych
  • Rejestr indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności
  • Rejestr interwencji dotyczących osób bezdomnych
  • Rejestr zaświadczeń o dochodach
  • Rejestr miejsc tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych
  • Rejestr wniosków o udzielenie informacji publicznej
  • Rejestr osób bezdomnych korzystających interwencyjnie z Noclegowni
  • Rejestr wyjść pracowników socjalnych
 
W Dziale Opieki Nad Osobami Starszymi i Niepełnosprawnymi prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
  • Dowody księgowe
  • Kierowanie do domów pomocy społecznej
  • Zapewnienie specjalistycznych usług opiekuńczych
  • Kierowanie do ośrodków wsparcia
  • Teczki zbiorcze wnioskodawców świadczeń pomocy społecznej
  • Zaświadczenia dla świadczeniobiorców
  • Współpraca z zakładami i instytucjami krajowymi
 
W Dziale Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
  • Rejestr wpływu do Zespołu Interdyscyplinarnego sporządzonych wzorów formularzy – część A „ Niebieska Karta”
  • Rejestr wpływu do Zespołu Interdyscyplinarnego – pism dotyczących Zespołu, wniosków stron oraz instytucji
  • Rejestr Pracy Socjalnej
  • Rejestr pism wewnętrznych DPP
  • Rejestr pism zewnętrznych DPP
  • Rejestr Terapeuty
 
W Dziale Strategii i Rozwoju Usług Społecznych prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
  • Rejestry uczestników projektów
  • Rejestry z obszaru finansowego
  • Rejestry z obszaru merytorycznego
  • Rejestry z obszaru personelu projektu/kadry
  • Rejestry z obszaru postępowań
  • Rejestr dokumentów przychodzących
  • Rejestr umów cywilnoprawnych
 
W Dziale Świadczeń Pieczy Zastępczej prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
  • Rejestr zaświadczeń dla świadczeniobiorców
 
W Dziale Rehabilitacji Społecznej Osób Niepełnosprawnych prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
  • Wnioski w sprawie udzielenia dofinansowania ze środków PFRON w ramach zadań ustawowych
  • Wnioski w sprawie udzielenia dofinansowania w ramach programu Aktywny Samorząd
  • Wnioski w sprawie udzielenia dofinansowania w ramach programu S-A-M!
  • Rejestr umów zawieranych z Wnioskodawcami.
 
W Miejskim Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności prowadzone są następujące rejestry lub ewidencje:
  • Wnioski i odwołania w sprawach o wydanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
  • Wnioski i odwołania w sprawach o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności
  • Wnioski w sprawach o wydanie orzeczenia o wskazaniach do ulg i uprawnień
  • Wnioski w sprawach o wydanie legitymacji osób niepełnosprawnych
  • Wnioski w sprawach o wydanie karty parkingowej dla osób niepełnosprawnych i placówek
  • Rejestr kontroli
 
 
Rejestry, w zależności od rodzaju, są udostępniane na wniosek lub do wglądu albo nie są udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dodatkowo dane osobowe są chronione ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
 
 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Kaja Łach 10-09-2023 10:55
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Kaja Łach 10-09-2023
Ostatnia aktualizacja: Kaja Łach 10-09-2023 12:59